ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ

 

 

MÜŞTERİ ve ÜRÜN ODAKLI İLETİŞİM KANALLARI

UNİTAS, kurulu bulunan IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi) sayesinde Call Center

ve Helpdesk Hizmetleri için, müşteri talebine uygun yapıda hat kurulumu  yapıp, bu

hat üzerinden yapılan tüm görüşmeleri kayıt altına almaktadır.

 

ÇAĞRI TAKİP SÜREÇLERİMİZ

 

TEMEL OLARAK,

• Servis talebi veya problemin Çağrı Merkezi, e-mail, web ve diğer yöntemlerle
alınması
 
• Web tabanlı yazılım üzerinden çağrı kayıtlarının tutulması ve izlenmesi
 
• Gerektiğinde ERP entegrasyonu ile ürün ile ilgili diğer bilgilerin alınması
 
• Çözüm süreçlerinden adım adım geçirilerek çözülmesi
 
• Çözüm kalitelerinin denetlenmesi şeklinde gerçekleşmektedir
 

SERVICE DESK HİZMETLERİ

 

Unitas Servis Masası, ITIL standartlarına uygun olarak planlanmış bir model de

hizmet sunmaktadır.